Ny blogg igen!

Har fixat med den här bloggen i princip hela kvällen och nu börjar det äntligen hända lite saker! :D Innan så bloggade jag på nattstad men känner att "stora" bloggportaler är inget för mig,nt än iaf då jag bara bloggar nångång ibland ^^ har även en blogg på myshowroom som jag oxå la ner för att jag skulle börja blogga på nattstad men efter ett tag så började jag göra minde och mindre inlägg om dagarna så nu har jag tröttnat på båda bloggportalarna (även om man tjänade pengar bättre och enklare på myshowroom) ^^ men ska försöka ha kvar denna bloggen längre nu! ;) dock så är jag nt klar med allt,så kommer inte lägga upp fler inlägg än denna än,vet nt när det blir av heller. Men kommer uppdatera så mycke jag kan på http://Nattstad.se/Skrollaa så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback