Bilder från festen! (Y)

Hade en sån sjukt bra kväll igår på festen som min pojkvän och hans vänner hade hand om! Åkte hem till becca (i Ankarsrum) och väntade på att hon skulle bli klar o så att vi kunde börja dricka lite snabbt och sen drog vi oss mot festen run 7-halv8 tiden. De va lite små segt i början då allt folk inte hade kommit än och alla man kände,men efter ca 1 timma började alla man kände att rulla in så då vare bara att köra igång ordentligt :D
 
Efter typ 3 timmar så va man rätt så rund om fötterna,och becca o jag blev helt plötsligt sugna på chips så vi pallade våra feta rövar och drog till konsum för att köpa varsin lite chips påse haha!  Och inte höll dom länge heller så sugna och hungriga som vi va ^^ efter ytterligare en timma drgo becca hem och jag stannade kvar till halv3 och va med en kille från klassen och massa andra tjejkompisar som jag inte har träffat på flera år :) Ska inte berätta allt som jag gjorde igår/natt för då lär det bli ett lååååångt inlägg haha!
 
bjuder iaf på några mobil bilder (Y)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback